Inginerie Software Regulament laborator 1. Prezenta este obligatorie la toate laboratoarele. Recuperarile se pot face cu alte grupe numai cu acceptul indrumatorului de laborator. Mutarile dintr-o grupa in alta se vor face numai cu acordul indrumatorului de laborator. 7. Fiecare tema se noteaza cu note de la 1-10 daca este rezolvata la laborator. Daca tema este rezolvata acasa, nota maxima care se poate obtine este 8, iar daca se rezolva si punctele bonus se poate obtine si nota 10. |
|
---|---|
Proiecte in echipe: Acces la laboratoare: Laborator 7 - CONȚINE ENUNȚUL SI REGULILE PROIECTULUI Laborator 14 - SITUAȚIA FINALĂ A NOTELOR PE TEME ȘI PROIECTE |
|
Laborator 1 Implementati in limbajul Java un program care simuleaza gestiunea unui magazin electronic. Managerul unui departament informatic din cadrul unei companii doreste sa pastreze informatii despre clientii companiei folosind un program scris de voi. Veti implementa o clasa ManageCustomers care ofera utilizatorului posibilitatea de a adauga, sterge sau afisa lista de clienti din baza de date, prin intermediul unui meniu. |